Vrei să fii prietena mea? (varianta la serviciu)

M-a întrebat un coleg super fain cum îți faci prieteni la serviciu? Am făcut ochii mari și i-am zis că habar nu am și l-am bulversat total. Adică, eu cunosc multă lume în firmă și pot povesti ușor cu mulți colegi, dar doar pentru că întâmplător lucrez aici de mulți ani, am lucrat pe multe proiecte cu oameni diferiți, am avut diverse roluri care mi-au adus expunere din tot felul de contexte, am ținut tot felul de traininguri și totul a venit din aceste conjuncturi, dar eu nu am NICIUN prieten în firmă ( nu i-am zis că nu am mai mult de cinci prieteni nici din alte surse, dar asta rămâne între noi). De fapt, am avut o dată un prieten bun la o firmă. Acum îmi e naș, altfel nu am putut securiza prietenia noastră pe veci. Dar în afară de el, nu mi-am făcut niciun prieten la serviciu.

Să zicem că m-aș trezi într-o zi cu o singurătate cruntă pe umeri și aș vrea să îmi fac prieteni noi, habar nu am cum aș face. Nu îmi dau seama cum s-ar desfășura curtarea unui prieten la serviciu, cu scopul de a deveni prieten și după serviciu.

Să zicem că într-o zi vezi o colegă care îți place și care nu e în echipă cu tine (cred că dacă sunteți în aceeași echipă e mai simplu, măcar nu trebuie să te chinui să găsești alte subiecte în afara serviciului și firma te trimite în team-building, deci ce nu unește team-building-ul, unește băutura din team-building sau jocurile idioate de echipă). Să revenim. Ce faci cu fata din altă echipă? O pândești când iese la cafea? Dai o tură pe la bidonul de apă? O cauți la prânz pe la masă, poate, poate dai de un loc liber lângă ea? O întrebi ce mănâncă și cine a gătit? Să zicem că ai reușit cumva să fiți mai apropiate, după aia ce faci? O chemi la un suc, eventual în patru? WTF?

Eu nu mă pricep deloc la chestii din astea. Idei? Îmi dați idei? Pentru colegul meu, evident!

 

Dă-ți cu parerea

