Am descoperit azi o doamnă

Am descoperit azi că mai am o șansă mică de tot de a deveni o doamnă, în puținul de viață care mi-a rămas. Mai bine și acum decât deloc.

E zi de cățărat pentru copilul mare, ceea de însemna o oră de pauză pentru mine. Pe când mergeam spre sală, ne-am intersectat cu una dintre instructoarele de la sală care avea o mândrețe de păr de mi-au rămas ochii la el și la ea și la picioarele ei perfecte și la mâinile ei tonifiate, dar în general la păr. Mi-am băgat mâna în al meu și era așa de îngrășat și murdar de mi s-a făcut rușine.

Am lăsat copilul la cățărat, am intrat în primul coafor și am cerut o spălare și o aranjare. Și rapid! După 20 de minute, părul meu simțea în sfârșit că a ajuns pe capul corect al unei doamne, exact cum a sperat el toată viața. Fața, mâinile, picioarele, unghiile și tot restul corpului îl detestau. Piciorul drept a încercat să îi pună piedică celui stâng ca să cad și să poată călca în picioare mândrețe de păr. O unghie mi-a sărit în ochi și a urlat: Dar la manechiură te durea dacă intrai?

Aș vrea să mulțumesc pe această cale soțului meu pentru nenumărate momente de viață celibatară pe care mi le oferă. Cu ocazia acestora aflu și eu cum se comportă doamnele adevărate ( și un pic nespălate).

Luv you, babe. NU VENI ACASĂ!

 

Dă-ți cu parerea

