Secretul managementului oamenilor tehnici

Doamnelor și domnilor, stimabili oameni tehnici și project manageri cu vieți grele, bântuite de inutilitate și lupte tăcute cu dușmani imaginari, tocmai am descoperit secretul managementului oamenilor tehnici. Evident că nu eu l-am descoperit, ci mi-a fost relevat de unul dintre puținii masculi alfa Bărbănțani în viață și unul dintre ultimii doi purtători de nume pe linia mea de generație. S-ar putea să am vreo urmă de rubedenie cu el, dar ne mai negăm reciproc un pic. ( Vă zic asta numai ca să îmi pot aroga și eu un pic din merite.)

Și acum citatul:

rux: tocmai ai descoperit secretul managementului oamenilor tehnici: nu vrem actual power, doar sa stim ca daca am vrea am putea (lua decizii)

Context simplu: Ei, echipă mega-senioară. Eu, project manager mega-înțelept. Ei vor să facă un release cu ”câteva chestii” cu 3 ore înainte de un demo destul de important. Eu le zic numai: ”Luați voi o decizie, căci știți cel mai bine ce ați făcut. Dacă se strică ceva aveți 2 ore să reparați. Am încredere în voi.”. Eu dispar învăluită în ceață. Ei nu fac release.

MUHAHAAAAA.

84f3c0e541c3dacb253daca65ae7cda0.png

 

Dă-ți cu parerea

